Szanując Twój czas pracujemy nad tym, aby proces wynajmu był szybki i prosty. Poniżej zebraliśmy najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami na nie. Jeśli masz inne pytanie napisz lub zadzwoń do nas.
PRZED WYNAJĘCIEM
Kto może wynająć samochód?
Aby wypożyczyć samochód, musisz mieć ukończone 21 lat, posiadać prawo jazdy oraz dowód osobisty lub paszport.
Czy pobieracie kaucję?
Tak, pobieramy kaucję w wysokości 500 zł.
Jak zarezerwować samochód?
Oferujemy Ci trzy wygodne metody rezerwacji samochodów. Możesz zarezerwować pojazd przez naszą stronę internetową klikając w interesujący Cię samochód, zadzwonić do nas +48 515 495 313, lub wysłać e-mail na adres lanetti@wp.pl. Niezależnie od wybranej metody, możesz mieć pewność, że samochód będzie na Ciebie czekać.
Czy uzyskam gwarancję dostępności samochodu?
Gwarantujemy, że zarezerwowany przez Ciebie samochód będzie dostępny w umówionym terminie. Jeżeli z jakiegoś powodu samochód, który zarezerwowałeś, nie będzie dostępny, dostarczymy Ci samochód tej samej klasy lub wyższej, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Jaki jest minimalny i maksymalny czas wynajmu?
Minimalny okres wynajmu samochodu to jedna doba, czyli 24 godziny. Maksymalny okres najmu jest nieograniczony czasowo. W przypadku wynajmu powyżej 30 dni przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
Gdzie mogę odebrać samochód?
Samochód możesz odebrać w Gdańsku, przy al. Wenus 61A. Oferujemy także możliwość dostarczenia samochodu na lotnisko i każde inne miejsce na terenie Trójmiasta za dodatkową opłatą.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Wystawiamy faktury VAT.
Jaki mogę zapłacić za wynajem auta?
Płatność za wynajem należy uregulować z góry, środki muszą być zaksięgowane na naszym koncie przed odbiorem auta. Udostępniamy następujące metody płatności: przelew, BLIK, karta, gotówka.
Czy wraz z autem mogę wynająć fotelik dla dziecka?
Oferujemy foteliki dopasowane do wagi dziecka, które będzie podróżowało autem wypożyczonym w wynajemCAR.pl.
W TRAKCIE NAJMU
Czy obowiązują limity kilometrów?
W przypadku oferowanych przez nas samochodów na wynajem nie ma limitów.
Czy mogę wyjechać wynajętym samochodem za granicę?
Wynajętym u nas samochodem możesz wyjechać do innych krajów Unii Europejskiej oraz Szwajcarii i Norwegii. Wymagana jest jednorazowa opłata. Wyjazd za granicę wymaga konsultacji z nami.
Co zrobić jeśli doszło do kolizji?
W przypadku uszkodzenia samochodu natychmiast skontaktuj się z nami. Wezwij Policję.
Kto płaci za mandaty?
Odpowiedzialność za wszelkie kary wynikające z niestosowania się do przepisów ruchu drogowego ponosi osoba kierująca autem.
Czy mogę przewozić zwierzęta?
Transport zwierząt jest dozwolony jeśli przebiega w odpowiednich, zamkniętych transporterach.
Czy autem może przemieszczać się osoba, której nie ma na umowie?
W przypadku jeśli auto podczas wynajmu będzie użytkowane przez inne osoby, należy to zgłosić podczas wynajmu. Nie pobieramy dodatkowych opłat.
Czy samochód posiada ubezpieczenie Assistance?
Wszystkie nasze pojazdy są objęte ubezpieczeniem Assistance na terenie Polski.
Czy samochód posiada opony zimowe?
Wszystkie nasze samochody są wyposażone w opony odpowiednie dla danej pory roku.
ZWROT SAMOCHODU
ZAKOŃCZENIE UMOWY NAJMU
Gdzie mogę zwrócić samochód?
Samochód możesz zwrócić w Gdańsku, przy al. Wenus 61A lub na gdańskim lotnisku. Oferujemy także możliwość zwrotu samochodu w dowolnym miejscu na terenie Trójmiasta za dodatkową opłatą.
Czy mogę zwrócić samochód poza Trójmiastem?
Za odbiór samochodu poza Trójmiastem doliczamy dodatkową opłatę.
Czy muszę uzupełnić zbiornik paliwa?
Samochód należy zwrócić zatankowany do pełna. Stan zbiornika zaznaczony jest na protokole zdawczo-odbiorczym. Brak uzupełniania paliwa wiąże się z obciążeniem kosztem zatankowania oraz dodatkowymi kosztami operacyjnymi.
Czy mogę zwrócić nieposprzątane auto?
Jest taka możliwość. Koszt sprzątania zostanie doliczony do kosztów wynajmu.
Czy zostanę obciążony karą za palenie art. tytoniowych w aucie?
W wynajmowanych przez nas samochodach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie tego zakazu grozi kara w wysokości 500 PLN oraz ewentualne opłaty za naprawienie szkód.
Co jeśli spóźnię się zwrócić auto?
Przede wszystkim poinformuj nas o tym. Dopuszczamy spóźnienie do godziny. Jeśli Twoje spóźnienie przekroczy 60 minut naliczymy opłatę w wysokości kosztu wynajęcia na okres jednego dnia.
Czy odpowiadacie za rzeczy zostawione w aucie?
Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy okulary, nawigację, podkładki, telefony komórkowe itp.